مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 10:152021-07-04سياسي

درب آرامستان های آستارا بسته شود / دغدغه فرهنگی مسئولان کم است


شهرداری ها و دهیاری ها، درب آرامستان را برای تشییع اموات با تعداد معدود باز کنند و مردم فاتحه را از منازل خود به اموات بفرستند.

- ایسنا/گیلان امام جمعه بندر مرزی آستارا، گفت: شهرداری ها و دهیاری ها، درب آرامستان را برای تشییع اموات با تعداد معدود باز کنند و مردم فاتحه را از منازل خود به اموات بفرستند.

حجت الاسلام والمسلمین کاظم حافظ نیا، در جلسه شورای فرهنگ عمومی بندر مرزی آستارا که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری فرهنگ را هوایی می داند که ما تنفس می کنیم ولی متأسفانه اولویت کار مسئولان ما فرهنگ نیست.

وی با بیان اینکه تناسبی بین دستورات مقام معظم رهبری و عملکرد مسئولان کشور در مواجهه با فرهنگ وجود ندارد، ادامه داد: برخی مسئولان به سمت ولنگاری فرهنگی می روند.

وی با اشاره به اینکه این ولنگاری در جامعه و در میان مردم در حال افزایش است، افزود: می طلبد که در بخش فرهنگ ابتدا به مسئولان بپردازیم و اگر این موضوع حل نشود جامع تغییر نمی یابد.

امام جمعه آستارا با بیان به اینکه آستارا در خط مقدم مبارزه با دشمن در مقابل آماج تبلیغات سنگین ضد فرهنگی قرار دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این وضعیت بسیار حائز اهمیت است، ولی متأسفانه یک ذره دغدغه فرهنگی در بین مسئولان وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درب آرامستان های آستارا بسته شود / دغدغه فرهنگی مسئولان کم است

درب آرامستان های آستارا بسته شود / دغدغه فرهنگی مسئولان کم است