مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 10:402021-07-04سياسي

افتتاح 2500 مسکن محرومین روستایی در شهرستان بهار


2500 مسکن محرومین روستایی استان با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در شهرستان بهار، افتتاح خواهد شد.

- ایسنا/همدان 2500 مسکن محرومین روستایی استان با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در شهرستان بهار، افتتاح خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار، با حضور صیدایی رییس برنامه و بودجه استان همدان، قنبری فرماندار شهرستان بهار، بخشدار صالح آباد و مدیر بنیاد مسکن بهار از چندین مسکن محرومین روستایی احداثی شهرستان بهار بازدید به عمل آمد.

این بازدیدها که در راستای برنامه ریزی و هماهنگی مراسم افتتاح 2500 مسکن محرومین احداثی استان همدان با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در هفته جاری انجام شد، روستای خلیلی کرد از توابع بخش صالح آباد شهرستان بهار به نمایندگی از سایر روستاهای استان جهت مراسم افتتاح( 2500 مسکن احداثی) انتخاب و مراسم به صورت همزمان در این روستا انجام خواهد شد.

طبق موافقتنامه فی مابین استانداری، سازمان برنامه و بودجه و بنیاد مسکن مقرر شده بود که تعداد 2500 واحد مسکونی محرومین در استان احداث شود که 350 واحد در شهرستان بهار سهمیه اختصاص یافته که برای ساخت این واحدها مبلغ 50 میلیون تومان تسهیلات بانکی 4 درصد و مبلغ 30 میلیون تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 2500 مسکن محرومین روستایی در شهرستان بهار

افتتاح 2500 مسکن محرومین روستایی در شهرستان بهار