مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 11:202021-07-04اقتصادي

تولید مازوت در پالایشگاه شازند به صفر می رسد


مدیرعامل پالایشگاه نفت شازند گفت: با اجرای طرح تولید کک سوزنی در پالایشگاه شازند، تولید مازوت این پالایشگاه به صفر می رسد و این فرآورده به محصولات با ارزش افزوده بالاتر مانند بنزین و گازوییل یورو 4 تبدیل می شود.

- مدیرعامل پالایشگاه نفت شازند گفت: با اجرای طرح تولید کک سوزنی در پالایشگاه شازند، تولید مازوت این پالایشگاه به صفر می رسد و این فرآورده به محصولات با ارزش افزوده بالاتر مانند بنزین و گازوییل یورو 4 تبدیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامحسین رمضان پور امروز در مراسم امضای قرارداد کک سوزنی با اشاره به اینکه این پالایشگاه در سال گذشته علاوه بر استمرار روند تولید، پروژه های متعددی با ارزش افزوده بالا اجرا شده، اظهار کرد: مهم ترین پروژه، نرمال هگزان است که صرفه جویی 30 میلیون دلاری ارز را برای کشور به همراه داشت.

وی با بیان اینکه از همین پروژه تولید نرمال پنتان آغاز شد و اکنون 50 هزار تن مجموع تولید این 2 محصول است، گفت: بحث تعمیرات اساسی بزرگ و ارزشمندی در سال گذشته انجام شد، در مرداد و شهریور سال گذشته پیک قرمز بود و بدون مبتلا شدن حتی یک کارگر و بدون حادثه عملیاتی تعمیرات اساسی انجام شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته بنزین کم ارزشی که به دلیل نامرغوب بودن آن، امکان مصرفش وجود نداشت، کیفیت آن تا یورو 4 و 5 افزایش پیدا کرد، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید مازوت در پالایشگاه شازند به صفر می رسد

تولید مازوت در پالایشگاه شازند به صفر می رسد