مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 11:252021-07-04اقتصادي

افزایش 52 درصدی کشفیات قاچاق در فارس / امحای 110 تن کالا


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: طی دو ماه نخست امسال 947 میلیارد ریال کالا در این استان به ظن قاچاق بودن کشف شده که این میزان کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 52 درصد رشد داشته است.

- ایسنا/فارس معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: طی دو ماه نخست امسال 947 میلیارد ریال کالا در این استان به ظن قاچاق بودن کشف شده که این میزان کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 52 درصد رشد داشته است.

سید احمد احمدی زاده گفت: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب بر حمایت از تولید داخل و به ویژه در نامگذاری امسال که به پشتیبانی و مانع زدایی از تولید داخل نیز اشاره مستقیم داشتند، برخورد با قاچاق کالا به عنوان یکی از موانع جدی پیش روی رونق تولید باید بیش از پیش در دستور کار متولیان امر قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری فارس، احمدی زاده یکی از اقدامات انجام شده در راستای مقابله با کالای قاچاق را راه اندازی سامانه جامع انبارها و ملزم کردن انبارداران به ثبت مشخصات انبار و کالای موجود در آن در این سامانه دانست و ادامه داد: استان فارس هم اینک با ثبت 165 هزار واحد انبار در سامانه جامع انبارها رتبه نخست کشور را در اختیار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 52 درصدی کشفیات قاچاق در فارس / امحای 110 تن کالا

افزایش 52 درصدی کشفیات قاچاق در فارس / امحای 110 تن کالا