مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 11:352021-07-04سياسي

افتتاح سامانه رصد آسیب های اجتماعی؛ به زودی


معاون توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور، مهمترین فعالیت های سازمان بهزیستی در رصد آسیب های اجتماعی را تشریح کرد.

- معاون توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور، مهمترین فعالیت های سازمان بهزیستی در رصد آسیب های اجتماعی را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر فاطمه رضوان مدنی معاون توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور در نخستین جلسه شورای عملی و پژوهشی دبیرخانه رصد ملی آسیب های اجتماعی گفت: فعالیت رصد آسیب های اجتماعی و عوامل سبب شناختی در کشور این امکان را به برنامه ریزان اجتماعی می دهد که با توجه به وضعیت موجود و سیر تغییرات این عوامل، برنامه های اجتماعی موثرتری را برای پیشگیری از بروز و کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی طراحی و اجرا کنند.

وی با اشاره به موارد قانونی و اسناد بالادستی در موضوع رصد آسیب های اجتماعی گفت:بند 4 جزء ب ماده 57 قانون احکام دائمی برنامه های توسعه ای کشور مصوب سال 95 مجلس شورای اسلامی؛ دولت را موظف کرده است که به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی، نسبت به ایجاد مرکز اطلاعات و مطالعات آسیب های اجتماعی به منظور پایش و پیمایش انواع آسیب های اجتماعی و شناسایی گروه ها و اقشار آسیب پذیر مورد هدف اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح سامانه رصد آسیب های اجتماعی؛ به زودی

افتتاح سامانه رصد آسیب های اجتماعی؛ به زودی