مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 11:452021-07-04اجتماعي

تشدید محدودیت های کرونایی در خرم آباد/ موردی از کرونای هندی مشاهده نشده است


فرماندار خرم آباد با اشاره به فراگیری کرونا در سراسر مناطق شهرستان، گفت: راهی جز تشدید محدودیت ها و رعایت پروتکل ها وجود ندارد و در این راستا نیازمند همکاری عموم مردم برای گذر از پیک پنجم کرونا هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، جعفر طولابی عصر امروز در جلسه ستاد کرونا شهرستان، با اشاره به فراگیری کرونا در سراسر مناطق شهری، اظهار کرد: راهی جز تشدید محدودیت ها و رعایت پروتکل ها وجود ندارد و در این راستا نیازمند همکاری عموم مردم برای گذر از پیک پنجم کرونا هستیم.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه های ستاد ملی کرونا، در شهرهایی با وضعیت قرمز، به جز گروه های شغلی شماره یک، مابقی باید تعطیل شوند، ضمن اینکه تردد بین و بیرون استانی کنترل و از ورود خودروها به شهرهای قرمز و نارنجی جلوگیری شود.

فرماندار خرم آباد با تاکید بر تعطیلی سالن ها و تالارهای عروسی و پذیرایی این شهرستان، از توقف فعالیت در این مراکز طی امروز خبر داد.

طولابی همچنین بر تشدید محدودیت های تردد در راه های منتهی به آرامستان ها تاکید و از عوال انتظامی درخواست کرد از ورود خودروها به آرامستان ها جلوگیری کرده و در صورت تخلب جریمه های پیش بینی شده را اعمال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید محدودیت های کرونایی در خرم آباد/ موردی از کرونای هندی مشاهده نشده است

تشدید محدودیت های کرونایی در خرم آباد/ موردی از کرونای هندی مشاهده نشده است