مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 12:052021-07-04سياسي

افتتاح دفتر مشارکت های مردمی، پیشگیری از وقوع جرم و صیانت از حقوق عامه


دفتر ارتباطات و مشارکت های مردمی، پیشگیری از وقوع جرم و صیانت از حقوق عامه با هدف ارتقاء دانش حقوقی مردم و افزایش مشارکت شهروندان و نهادهای مدنی در پیشگیری از وقوع جرم و حفظ حقوق عامه در شهرداری منطقه 17 در آخرین روز هفته بزرگداشت قوه قضاییه افتتاح شد.

- دفتر ارتباطات و مشارکت های مردمی، پیشگیری از وقوع جرم و صیانت از حقوق عامه با هدف ارتقاء دانش حقوقی مردم و افزایش مشارکت شهروندان و نهادهای مدنی در پیشگیری از وقوع جرم و حفظ حقوق عامه در شهرداری منطقه 17 در آخرین روز هفته بزرگداشت قوه قضاییه افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای ناحیه 18 با اعلام این مطلب، گفت: این دفتر با تمایل و مساعدت شهرداری منطقه و مدیریت دادسرای ناحیه 18 تأسیس و همزمان با هفته قوه قضاییه افتتاح شد.

محمد پیرگزی افزود: با افتتاح این دفتر زمینه حضور مسئولان قضایی در کنار مردم، برای پیگیری ومطالبه گری حقوق عامه و زمینه اطلاع شخصیت های حقیقی و حقوقی مسئول جهت افزایش سطح نظارت و انجام تکالیف قانونی خود در حوزه های فوق الذکرفراهم می شود.

سرپرست دادسرای ناحیه 18 تهران در خصوص نحوه خدمات رسانی این دفتر اظهار کرد: پس از اطلاع رسانی لازم به مردم، اینجانب یا دادیار ارجاع، هفته ای یک روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دفتر مشارکت های مردمی، پیشگیری از وقوع جرم و صیانت از حقوق عامه

افتتاح دفتر مشارکت های مردمی، پیشگیری از وقوع جرم و صیانت از حقوق عامه