مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 12:552021-07-04بين الملل

خواستار عادی سازی همکاری های تجاری بین المللی با ایران هستیم


سفارت روسیه در انگلیس در پیامی به نقل از سخنگوی وزارت خارجه کشورش اعلام کرد: خواستار عادی سازی همکاری های تجاری بین المللی با ایران هستیم.

- خبرگزاری مهر ، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز یکشنبه در خصوص احیای اجرای توافق هسته ای سال 2015 موسوم به برجام ابراز علاقه مندی کرد.

در پیام توییتری سفارت روسیه در انگلیس به نقل از وی در این خصوص آمده است: روسیه علاقمند است که اجرای برجام را به یک کانال پایدار و قابل پیش بینی بازگرداند و شرایطی برای عادی سازی همکاری بین المللی با ایران در زمینه های اقتصادی، تجاری، تحقیقات علمی و فناوری از جمله اتمی صلح آمیز ایجاد شود.

ماریا زاخاروا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه پنجشنبه گذشته نیز در بیانیه ای اعلام کرد که آمریکا تا کنون هیچ گام عملی برای تغییر سیاست دوره پیشین خود در قبال ایران (سیاست های ترامپ) و احیای برجام انجام نداده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در این باره اضافه کرد: از سوی دیگر، موضوع بازنگری و یا افزودن موارد جدید به برجام مطرح نیست.

در مذاکرات وین در زمینه توافق و هماهنگی ترتیب گام ها و اقدامات ایران و آمریکا برای احیای برجام تا حد زیادی پیشرفت حاصل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواستار عادی سازی همکاری های تجاری بین المللی با ایران هستیم

خواستار عادی سازی همکاری های تجاری بین المللی با ایران هستیم