مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 13:352021-07-04اقتصادي

ارجاع 115 پرونده به اورژانس کسب و کار اتاق بازرگانی استان البرز


دبیر اورژانس کسب و کار اتاق بازرگانی البرز با بیان اینکه 115 پرونده به اورژانس کسب و کار اتاق بازرگانی استان البرز ارجاع شد، گفت: 32 پرونده با رفع مشکل مختومه شد.

- ایسنا/البرز دبیر اورژانس کسب و کار اتاق بازرگانی البرز با بیان اینکه 115 پرونده به اورژانس کسب و کار اتاق بازرگانی استان البرز ارجاع شد، گفت: 32 پرونده با رفع مشکل مختومه شد.

مسعود قاسمی در نشست خبری با موضوع تشریح فعالیت های اورژانس کسب و کار اتاق بازرگانی البرز که روز یکشنبه 13 تیرماه در اتاق بازرگانی البرز برگزار شد، با اشاره به اهمیت حل مشکل فعالان بخش خصوصی از جمله صنعتگران، بازرگانان و یا تجار استان البرز اظهار کرد: با توجه به اهمیت کیفیت و کمیت تولید و از طرفی رویکرد اقتصاد مقاومتی هدف مهم حرکت به سمت تولید صادرات محور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: اتاق بازرگانی نماد بخش خصوصی و صدای رسای فعالان این عرصه است و کمک می کند که موانع پیش روی تولید و یا صادرات و واردات آنها حل شود.

دبیر اورژانس کسب و کار اتاق بازرگانی البرز بیان کرد: از سوم آذرماه سال گذشته و همزمان با شروع فعالیت اورژانس کسب و کار اتاق بالغ بر 115 پرونده ارجاعی داشته ایم که 32 مورد مشکلاتشان بررسی و پرونده آنها مختومه شد، باقی موارد هم از طریق ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و یا اقتصاد مقاومتی استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارجاع 115 پرونده به اورژانس کسب و کار اتاق بازرگانی استان البرز

ارجاع 115 پرونده به اورژانس کسب و کار اتاق بازرگانی استان البرز