مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 13:402021-07-04دانش

دستیابی به فناوری های نوین، موجب کاهش وابستگی به سایر کشورهاست


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم افتتاحیه مرکز سلول های بنیادی بازساختی دانشگاه تربیت مدرس با تاکید بر اینکه توان دانشی باید در جهت رفع نیازهای مختلف مردم و جامعه باشد، - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم افتتاحیه مرکز سلول های بنیادی بازساختی دانشگاه تربیت مدرس با تاکید بر اینکه توان دانشی باید در جهت رفع نیازهای مختلف مردم و جامعه باشد، اظهار کرد: دستیابی به علوم و فناوری های نوین، موجب حرکت به سوی رفع نیازها با تکیه بر دانش و متعاقب آن کاهش وابستگی به سایر کشورهاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، دکتر منصور غلامی در آیین افتتاح مرکز جامع سلول های بنیادی دانشگاه تربیت مدرس گفت: ما در حوزه علوم و فناوری دستاوردهای ارزشمندی در دانشگاه ها و مراکز علمی پژوهشی داریم که حرف اول را در دنیا در خیلی از رشته گرایش ها می زند.

آنچه که انتظار می رود این است که این یافته های علمی و توان دانشی را در اختیار جامعه و برای رفع نیازهای مختلف مردم عزیزمان قرار دهیم.

وزیر علوم افزود: حرکت و گرایشی که به این سمت در بازه زمانی 10 ساله رخ داده است، شتاب امیدوارکننده ای در سال های اخیر گرفته است.

دسترسی به علوم جدید و ابداع فناوری های نوین کمک کرده که امروز در شرایطی قرار بگیریم که کم کم به سمت تامین نیازهای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیابی به فناوری های نوین، موجب کاهش وابستگی به سایر کشورهاست

دستیابی به فناوری های نوین، موجب کاهش وابستگی به سایر کشورهاست