مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 13:552021-07-04اقتصادي

آمادگی برای واردات 10 میلیون دُز واکسن برای گردشگری


رییس جامعه گردشگری الکترونیک از اعلام آمادگی برای واردات 10 میلیون دُز واکسن کرونا برای مصرف بخش گردشگری با هدف رونق دوباره این صنعت در کشور خبر داد.

- رییس جامعه گردشگری الکترونیک از اعلام آمادگی برای واردات 10 میلیون دُز واکسن کرونا برای مصرف بخش گردشگری با هدف رونق دوباره این صنعت در کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن تقی زاده انصاری در جریان نشست خبری سمپوزیوم یکصد سال گردشگری ایران اظهار کرد: ایمنی اعضای صنعت گردشگری یکی از درخواست های ما از دولت جدید است.

همکاران ما برای ارائه خدمات با پاره ای از مشکلات مواجه اند، این مشکلات آسیب زیادی به اعضای صنعت گردشگری وارد کرده است، از این رو از وزارتخانه های بهداشت و گردشگری، واردات 10 میلیون دُز واکسن روسی برای به جریان افتاد گردشگری و حل مشکلات اعضای صنعت گردشگری را درخواست و برای واردات آن اعلام آمادگی کرده ایم.

او با بیان این که هم اکنون برای عبور از بحران کنونی صنعت گردشگری و بازآفرینی دوباره این صنعت در دوران کرونا به تکنولوژی های نوین نیاز داریم، افزود: یکی از کارگروه های این سمپوزیوم، گردشگری سلامت و طب سنتی است.

در این کارگروه چالش های بخش گردشگری سلامت و روند تاریخی طبیعت درمانی یک قرن اخیر با کمک متخصصان این حوزه مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی برای واردات 10 میلیون دُز واکسن برای گردشگری

آمادگی برای واردات 10 میلیون دُز واکسن برای گردشگری