مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 13:552021-07-04ورزشي

فعالیت تمام فوتبالی ها را زیر نظر داریم


فعالیت فوتبالی ها در هفته های پایانی مورد توجه ویژه قرار می گیرد.

- و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اسدی مقدم، رییس کمیته اخلاق در خصوص اقدامات پیش روی این کمیته طی هفته های پایانی لیگ های برتر، دسته اول و دسته دوم گفت: کمیته اخلاق به رفتارهای غیرقانونی، غیراخلاقی، غیراصولی و رفتارهای غیرمتعارف که به تمامیت و اعتبار فوتبال لطمه وارد کند و همچنین رفتارهای غیراخلاقی که یا داخل زمین فوتبال بوده اما در خارج از زمین برای آن توافق می شود یا مواردی که ارتباط اندکی با داخل زمین دارد رسیدگی خواهد کرد.

لذا از این حیث کلیه فعالیت های اشخاص حقیقی و حقوقی طی مسابقات هفته های پایانی لیگ های برتر، دسته اول و دسته دوم با نظارت این کمیته و با دقت بسیار زیاد رصد خواهد شد.

وی در ادامه افزود: هرگونه نقض قوانین اخلاقی و رفتارهایی که به تمامیت و اعتبار فوتبال کشور لطمه وارد کند، در کمیته اخلاق مورد بررسی قرار خواهد گرفت و با متخلفین طبق مقررات برخورد خواهد شد.

اسدی مقدم در خصوص سالم سازی محیط فوتبال گفت: در راستای سالم سازی محیط ورزش فوتبال و کمک به سلامت مسابقات، نیاز به رعایت اخلاق حرفه ای فوتبال است.

بر همین اساس کلیه اشخاص فعال در حوزه فوتبال می بایست با صداقت به ارزش های درونی بازی جوانمردانه با رعایت تمام جنبه های اخلاق حرفه ای به ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت تمام فوتبالی ها را زیر نظر داریم

فعالیت تمام فوتبالی ها را زیر نظر داریم