مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 16:052021-07-04اقتصادي

نبود صنایع تبدیلی در قطب تولید عسل کشور


خام فروشی محصولات با ارزشی همچون عسل طبیعی و نبود صنایع تبدیلی در این بخش از گلایه های به حق تولیدکنندگان عسل در مناطق مختلف استان اردبیل است.

- ، در حالی تولید عسل در مناطق مختلف استان اردبیل در گرمای تابستان کام مصرف کنندگان را شیرین کرده که نبود صنایع تبدیلی همچنین کمیاب شدن دارو برای زنبورها و گرانی سایر لوازم و مایحتاج ضروری به ویژه تأمین شکر، تولیدکنندگان این بخش را با مشکلاتی جدی روبه رو کرده و نارضایتی های آنها را افزایش داده است.

در شهرستان گرمی نیز تولید عسل در گرم ترین روزهای تابستان آغاز شده و به گفته فرماندار شهرستان گرمی بیش از 140 تن عسل ناب از کلنی های شهرستان گرمی برداشت می شود.

علی بهشتی اظهار کرد: در این شهرستان بیش از دو هزار نفر به شغل زنبورداری مشغول هستند که در مناطق مختلف این شهرستان به ویژه مراتع هفت هزار و 500 کلنی برپا شده و 240 بهره بردار مشغول تولید عسل و فرآورده های آن هستند.

وی تصریح کرد: در این شهرستان به دلیل وجود 120 هزار هکتار مرتع و تولید گیاهان متنوع دارویی و شفابخش، تولید عسل و عملیات زنبورداری با قوت و قدرت ادامه دارد به طوری که در مناطق مختلف این شهرستان که به کانون تولید عسل تبدیل شده، به عینه می توان کلنی ها و تجهیزات زنبورداری را به عینه مشاهده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود صنایع تبدیلی در قطب تولید عسل کشور

نبود صنایع تبدیلی در قطب تولید عسل کشور