مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 16:452021-07-04اقتصادي

صادرات 4 میلیاردی پیشران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی لرستان به عراق


پیشران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی لرستان از صادرات 4 میلیاردی پیشران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان به عراق خبر داد.

- ایسنا/لرستان پیشران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی لرستان از صادرات 4 میلیاردی پیشران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان به عراق خبر داد.

سیده فاطمه حسینی امروز 13 تیرماه، اظهار کرد: حدود 15 سال پیش شرکت نگین درخشان جزیره را در حوزه البسه پزشکی، بهداشتی و صنعتی تاسیس شده و هم اکنون محصولات این شرکت به کشور عراق صادر می شود.

وی با اشاره به الگوی نوین مشاغل خانگی، تصریح کرد: در اجرای این طرح باید به گونه ای فرهنگ سازی شود تا مردم بدین باور برسند که در خانه هم می شود شغل پایدار و درآمدزایی مناسب ایجاد کرد.

این کارآفرین در خصوص همکاری این مجموعه با جهاددانشگاهی، خاطرنشان کرد: همکاری این شرکت با جهاد دانشگاهی در قالب تفاهم نامه انجام می شود و درصدد هستیم تا تولیدات و مشاغل خانگی را به روز کرده و با ساماندهی هرچه بهتر زحمتکشان این عرصه، این صنعت را تقویت کرده و منجر به ایجاد اشتغال بیشتر شویم.

حسینی با تاکید بر اینکه اجرای این طرح موجب ایجاد و تقویت فرهنگ اشتغال در خانواده خواهد شد، افزود: فرهنگ سازی در اجرای این طرح ملی زمینه ایجاد تحولات اجتماعی در ساختار اشتغال جامعه را فراهم خواهد کرد از این رو طرح مذکور می تواند عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 4 میلیاردی پیشران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی لرستان به عراق

صادرات 4 میلیاردی پیشران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی لرستان به عراق