مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 17:252021-07-04اقتصادي

ساخت 205.5 کیلومتر راه؛ گام بلند توسعه جاده ای اصفهان


مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: 21 پروژه راهسازی در سال 1399 در این استان افتتاح و بهره برداری شده است، اظهار کرد که از این تعداد، 13 پروژه مربوط به طرح های احداث و بهسازی راهها و 7 پروژه تقاطع های غیرهمسطح و ساخت پل بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علیرضا قاری قرآن با بیان اینکه 21 پروژه راهسازی در سال 1399 در این استان افتتاح و بهره برداری شده است، اظهار کرد: از این تعداد، 13 پروژه مربوط به طرح های احداث و بهسازی راهها و 7 پروژه تقاطع های غیرهمسطح و ساخت پل بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اینکه ارزش مالی این پروژه ها در مجموع یکهزار و 880  میلیارد ریال بوده است عنوان کرد: بهره برداری از این طرح ها، احداث 205.

5 کیلومتر راه برای استان اصفهان به ارمغان داشته است.

وی بیان داشت: اگر چه سال های اخیر برای ایران با تحریم، تقلیل منابع مالی و مقابله با ویروس کرونا همراه بود اما هیچ یک از این موارد نتوانست بهره برداری از طرح های عمرانی این اداره کل را متوقف کند و با یاری خداوند، وحدت و همدلی کارکنان صدیق و عشق به خدمت رسانی این امر مسلم را به اثبات رساندیم که با یک حرکت مجدانه، اولویت بخشی امور و تمرکز بر آن، پیشرفت و تعالی به ثمر خواهد نشست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 205.5 کیلومتر راه؛ گام بلند توسعه جاده ای اصفهان

ساخت 205.5 کیلومتر راه؛ گام بلند توسعه جاده ای اصفهان