مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 17:252021-07-04اقتصادي

تسهیلات بانکی اجرای طرح اقدام ملی مسکن 3 برابر شد


عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید گفت: تسهیلات بانکی اجرای طرح اقدام ملی مسکن سه برابر شد.

- ، میر محمد غراوی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران در عالی شهر اظهار داشت: توسعه و تقویت زیرساخت های شهرهای جدید در نقاط مختلف کشور با جدیت دنبال می شود و برای تکمیل طرح های نیمه تمام برنامه جدی داریم.

وی به برخی از طرح های مهم در شهرهای جدید اشاره کرد و ادامه داد: خط مترو بهارستان-اصفهان و آزادراه سهند-تبریز از مهمترین طرح ها در شهرهای جدید است که به مرحله بهره برداری کامل رسیده است.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید از افزایش تسهیلات بانکی در طرح اقدام ملی مسکن خبر داد و بیان کرد: تسهیلات بانکی اجرای طرح اقدام ملی مسکن از 50 به 150 میلیون تومان افزایش یافت.

وی افزود: سهمیه ای که از محل طرح اقدام ملی مسکن برای شهرهای جدید کشور اختصاص یافته بود در دست اجرا است و همه شرکت‏ ها در سراسر کشور روند نام نویسی و پایش اطلاعات متقاضیان را به سرانجام رسانده اند.

غراوی اضافه کرد: هم اکنون 100 هزار واحد مسکن ملی در شهرهای جدید کشور در دست ساخت است و طرح های مسکن مهر نیز به طور تقریبی پایان یافته و چیزی از آن نمانده است.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید یادآور شد: افرادی که آورده خود را فراهم و در بانک نام نویسی کردند مسکن ملی آن ها وارد فاز اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات بانکی اجرای طرح اقدام ملی مسکن 3 برابر شد

تسهیلات بانکی اجرای طرح اقدام ملی مسکن 3 برابر شد