مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 17:352021-07-04ورزشي

پشتوانه سازی هدف اصلی تیم ملی نوجوانان والیبال است


سرمربی تیم ملی نوجوانان والیبال ایران گفت: هدف ما این است بازیکنانی تربیت کنیم که تا المپیک پاریس پخته شوند بازیکنانی که جایگزین های مناسب و پشتوانه خوبی برای ملی پوشان باشند.

- محمد وکیلی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: در رده نوجوانان به دلیل شرایط استان های مختلف همیشه جای خالی بازیکنان مستعد احساس شده بنابراین هدف ما پشتوانه سازی برای تیم ملی نوجوانان است.

سرمربی تیم ملی نوجوانان والیبال ایران افزود: امسال پیش بینی های لازم را در شرایط کرونایی کشور برای پشتوانه سازی پایه انجام داده ایم تا در المپیک والیبال الگویی را طراحی کنیم که روند بازیکن سازی و استعدادیابی ادامه دار باشد.

وی بیان کرد: مأموریت سختی تا المپیک 2024 دارم هر مربی که بتواند بهتر به تیم ملی نوجوانان کمک کند، از حضورش استفاده خواهیم کرد چراکه تیم ملی متعلق به بهترین هاست.

این مربی گفت: در هر بخش که نیاز به تقویت داشته باشد آن بخش را تقویت خواهیم کرد، کسی را حذف نمی کنیم مگر اینکه آن شخص به تیم دیگری چه در رده جوانان و چه در رده بزرگسالان ملحق شده باشد و دیگر نتواند در کنار تیم ما حضور داشته باشد.

وکیلی اظهار کرد: اولین کاری که اداره ورزش و جوانان استان بوشهر باید کند این است که خانه والیبال را در اختیار هیئت والیبال قرار دهد که تقریباً د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشتوانه سازی هدف اصلی تیم ملی نوجوانان والیبال است

پشتوانه سازی هدف اصلی تیم ملی نوجوانان والیبال است