مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 17:502021-07-04اقتصادي

برخورد با 16 شرکت حمل ونقل کالا در لرستان


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان گفت: از اوایل خرداد تاکنون اعزام ناوگان باری استان برای حمل کالاهای اساسی از مبدأ بندر امام خمینی (ره) با جدیت ادامه دارد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان گفت: از اوایل خرداد تاکنون اعزام ناوگان باری استان برای حمل کالاهای اساسی از مبدأ بندر امام خمینی (ره) با جدیت ادامه دارد.

عباس شرفی امروز 13 تیرماه، اظهار کرد: بنا به شرایط خاص کشور و ضرورت تسریع در تخلیه کالاهای اساسی و نهاده های دامی از بندر امام (ره)، از 11 خرداد برابر ضوابط ابلاغی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، موضوع مدیریت و ساماندهی اعزام ناوگان باری عمومی به این بندر در دستور کار قرار گرفت و با همراهی و همکاری مطلوب فعالان حمل ونقلی استان با جدیت دنبال می شود.

وی تصریح کرد: در این راستا کمیته حمل ونقل استان با عضویت مدیر و اعضای شورای معاونین در مرکز استان و کمیته های شهرستانی با محوریت روسای شهرستان ها تشکیل شد و به طور مستمر نسبت به بررسی آمار و وضعیت اعزام ناوگان اقدام می شود که تاکنون 1294 دستگاه از استان به بندر امام (ره) اعزام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان خاطرنشان کرد: طی این مدت جلسات متعدد هم اندیشی و برنامه ریزی با صنوف و شرکت های حمل ونقل کالا به منظور استفاده از تمام ظرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با 16 شرکت حمل ونقل کالا در لرستان

برخورد با 16 شرکت حمل ونقل کالا در لرستان