مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 18:352021-07-04ورزشي

چراغ سرخ سقوط برای چوکا تالش / تساوی چوکا مقال پارس جنوبی


در هفته سی و دومم لیگ دسته یک کشور تیم فوتبال چوکا تالش مقابل میزبان خود پارس جنوبی جم رفت که در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، پارس جنوبی جم  و چوکای تالش در هفته سی و دوم  از لیگ دسته یک کشور در در جدول رده بندی مسابقات ندارد، پس از کناره گیری مهدی پاشازاده توانسته با فرشاد پیوس از 4 مسابقه مقابل تیم های خوشه طلایی، نود ارومیه، استقلال ملاثانی و بادران 8 امتیاز بگیرد .

فرشاد پیوس سرمربی چوکا تالش برای این دیدار همانند دیدار هفته گذشته خود، آیدین قویدل، پرهام جوادی ، کنعان طاهرزاده، امیرحسین صالحی، محمد جعفری، ایمان شوریابی، حسین پاپی، مهدی محمدیاری، حمید خدابنده لو، سعید خردمند و امیری را در ترکیب تیمش قرار داده بود.

محمد نصرتی ملی پوش سال های نه چندان دور تیم ملی ایران و سرمربی پارس جنوبی برای این دیدار ، نیما علیپور ، بهروز هوشمند ، عرفان قهرمانی ، یونس اکبری ، محمد عبادزاده ، محمد جواد آزاده ، کیانوش میرزایی ، سید سجاد موسوی ، میلاد قربانزاده ، علی فاتح و یاشار احمدی را در ترکیب تیمش قرار داده بود.

دو تیم با انگیزه بالا به میدان آمده بودند، دیداری که با حضور فرشاد پیوس و محمد نصرتی مسابقه ای با حضور مربیانی به شمار می روند که پرسپولیسی به شمار می روند ،چوکا برای فرار از منطقه سق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ سرخ سقوط برای چوکا تالش / تساوی چوکا مقال پارس جنوبی

چراغ سرخ سقوط برای چوکا تالش / تساوی چوکا مقال پارس جنوبی