مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 18:452021-07-04اقتصادي

سکوت گرانفروشان و ناظران درباره افزایش قیمت بلیت هواپیما


در شرایطی که قیمت بلیت هواپیما در طول دو هفته اخیر افزایش یافته است، ایرلاین ها حاضر نیستند در این باره توضیحی ارائه دهند و به نظر می رسد متولیان و ناظران به انتظار نشسته اند تا قیمت ها به نرخ سابق برگردد.

- در شرایطی که قیمت بلیت هواپیما در طول دو هفته اخیر افزایش یافته است، ایرلاین ها حاضر نیستند در این باره توضیحی ارائه دهند و به نظر می رسد متولیان و ناظران به انتظار نشسته اند تا قیمت ها به نرخ سابق برگردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از اوایل تیر ماه افزایش قیمت بلیت هواپیما بدون مصوبه قانونی و به صورت هماهنگ از سوی شرکت های هواپیمایی کلید خورد و قیمت پروازهای داخلی عمدتا میلیونی شد.

در این ایام تنها کاری که مسئولان وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری انجام داده اند این بود که این کار را غیر قانونی و تخلف اعلام کردند.

محمد اسلامی –وزیر راه و شهرسازی- چند روز پس از این افزایش قیمت غیر قانونی، این حرکت را تخلف دانست، خواستار اصلاح سریع قیمت بلیت هواپیما شد و گفت: قیمت بلیت هواپیما نه تنها باید به نرخ سابق خود (نرخنامه آبان ماه سال گذشته) بازگردد بلکه باید مابه التفاوت این افزایش قیمت غیر قانونی به حساب مردم بازگردانده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت گرانفروشان و ناظران درباره افزایش قیمت بلیت هواپیما

سکوت گرانفروشان و ناظران درباره افزایش قیمت بلیت هواپیما