مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 18:502021-07-04اقتصادي

میزان تخصیص مواد اولیه، تعهد عرضه محصول در بورس را ایجاد کند


معاون خرید شرکت ذوب آهن اصفهان خواستار آن شد تا به میزان تخصیص مواد اولیه به واحد های تولید کننده فولاد، تعهد عرضه محصول در بورس ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن، محمد جعفر صالحی در همایش تعامل سنگ آهن و فولاد اظهار داشت: ذوب آهن بزرگترین تولید کننده مقاطع تبدیل فولاد در غرب آسیا است و امروز با تولید ریل ملی و محصولات با ارزش افزوده بالاتر در تلاش است تا جایگاه واقعی خودش را بیابد.

معاون خرید شرکت ذوب آهن اصفهان بیان داشت: ذوب آهن سه ورودی برای تولید چدن دارد، در سال های گذشته کمیته پشتیبانی زغال سنگ در ایمیدرو به قیمت گذاری می پرداخت، اما از سال 97 پذیرفته شد قیمت زغال سنگ به شمش خوزستان متصل شود و ضریب 26.

5 درصد برای آن در نظر گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: همین مسأله در سال گذشته افزایش هزینه حدود 1500 میلیارد تومانی را برای ذوب آهن به دنبال داشت، سیاستگذاریی که امروز همه به نوعی معترض به آن هستند اما راهی بی بازگشت است.

صالحی بیان داشت: این مسأله سبب شد تا در سال های گذشته شرکت های معدنی به سمت فولاد سازی و فولاد سازان به فاز اکتشاف معدن ورود کنند، از جمله ذوب آهن به موضوع اکتشاف ورود کرد که کاری هزینه بر و پر ریسک است که در اصل باید توسط حاکمیت و نه توسط بخش خصوصی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان تخصیص مواد اولیه، تعهد عرضه محصول در بورس را ایجاد کند

میزان تخصیص مواد اولیه، تعهد عرضه محصول در بورس را ایجاد کند