مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 20:252021-07-04فرهنگي

پخش سریال «در کنار پروانه ها» در محرم+ تصاویر جدید


تهیه کننده سریال «در کنار پروانه ها» گفت: تصویربرداری این سریال تا پایان پخش ادامه دارد و در دهه سوم محرم از شبکه دو پخش می شود.

- بهروز مفید تهیه کننده سریال در کنار پروانه ها در گفت و گو با خبرنگار تلویزیون خبرگزاری فارس، گفت: تصویربرداری سریال در کنار پروانه ها این روزها در شمال ادامه دارد و ضبط به نیمه رسیده است و همزمان با پخش هم ادامه دارد.

وی افزود: زمان پخش این سریال اوایل دهه سوم محرم است و در این مدت بازیگر جدیدی به گروه اضافه نشده است و مهران رجبی آخرین بازیگرمان بود.

مفید ادامه داد: گروه تصویربرداری در حال حاضر در شمال کشور هستندو بعد از آن به تهران آمده و دوباره برای ضبط تصاویر باقی مانده به شمال سفر می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در خلاصه داستان آمده است: مشکلات پی در پی در زندگی از رهی که از بیماری حاد قلبی در رنج است، جوانی ناامید ساخته است.

او برای نجات تنها دلخوشی زندگی که خواهرش است طعمه نقشه ای می شود که … پروانه معصومی، برزو ارجمند ، سامرند معروفی، بیتا سحرخیز، محمود جعفری، نگار عابدی، نسرین بابایی، شهین تسلیمی، وحید رحیمیان، النازاسماعیلی، مجید پتکی، کاوه سماک باشی، حسن سلیمانی، علی مجلسی، پارسا نوریانپور، فرناز زوفا ، محمد رضا جعفری لفوت و کیان جعفری لفوت ، ساجد یوسفی،  محمدطاها عاشری، محمد علی صادق حس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش سریال «در کنار پروانه ها» در محرم+ تصاویر جدید

پخش سریال «در کنار پروانه ها» در محرم+ تصاویر جدید