مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 21:002021-07-04سياسي

برگزاری حضوری انتخابات خانه موسیقی در تهران قرمز!


انتخابات کانون های ده گانه خانه موسیقی از پنجم تیرماه در حال برگزاری است و تا شانزدهم همین ماه هم ادامه خواهد داشت و البته با نتایج به دست آمده از میزان شرکت اعضا، - برگزاری دور دوم در اغلب کانون ها دور از انتظار نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سال 99 و با گذشت چهار سال از آخرین انتخابات هیات مدیره خانه موسیقی، قرار بر برگزاری انتخابات کانون های این نهاد صنفی در خرداد ماه همان سال بود.

ولی این رویداد هر بار به دلایلی چون پروتکل های ستاد مقابله با کرونا برای ممنوعیت تجمعات یا فراهم نبودن بسترهای مناسب برای برگزاری انتخابات آنلاین، به تعویق و در نهایت هم به سال 1400 کشانده شد.

حالا با گذشت بیش از یک سال از تاریخ مشخص شده ی ابتدایی و در اواخر کار دولت دوازدهم، انتخابات خانه موسیقی هم از پنجم تیر ماه در حال برگزاری است و اتفاقا برگزاری این رویداد، درست با موج جدید کرونا و وضعیت قرمز تهران، مقارن شده است.

گفته می شود اگر در انتخابات کانون های ده گانه، تعداد شرکت کنندگان به حد نصاب نرسد، انتخابات به دور دوم کشیده خواهد شد.

درواقع تعداد شرکت کنندگان در انتخابات هر کانون خانه موسیقی باید برابر با نصف تعداد اعضای هر کانون به علاوه یک نفر باشد که این تعداد در انتخابات کانون هایی چون ناشران، سازندگان ساز، مدرسان و آهنگسازان خانه موسیقی به ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری حضوری انتخابات خانه موسیقی در تهران قرمز!

برگزاری حضوری انتخابات خانه موسیقی در تهران قرمز!