مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 21:402021-07-04ورزشي

پیروزی ملوان در شب قطعی برق


در هفته سی و دوم لیگ دسته یک کشور تیم فوتبال ملوان مقابل میهمان خود استقلال ملاثانی رفت که در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ملوان بندرانزلی و استقلال ملاثانی در هفته سی ودوم از لیگ دسته یک کشور در در جدول رده بندی مسابقات ندارد به دنبال سه امتیاز این بازی بود و ملوان هم برای اعاده حیثیت به میدان آمده بود.

مازیار زارع سرمربی ملوان برای این دیدار رضا حیدری، عیسی پرتو، میعاد یزدانی، پدرام قاضی پور، مهیار زحمتکش، اصغر نصیری، امیرعباس حسنی، محسن علافی، فربد بلوک باشی، وحید فارغ و سجاد بازگیر را درون ترکیب تیمش قرار داده بود.

در نیمه نخست استقلال برای کسب سه امتیاز اشتیاق بیشتری از خود نشان دادند و به همین خاطر در دقیقه 21 از روی نقطه پنالتی به گل رسیدند که این گل توسط سجاد عبدویی به ثمر رسید.

در نیمه نخست تلاش های تیم ملوان برای جبران گل خورده نتیجه نداد و بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال ملاثانی خاتمه یافت.

ملوان که هیچ امیدی برای صعود به لیگ برتر نداشت پیش تر نشان داده بود در بازی های تشریفاتی هم با همه توان حاضر می شود تا هم از اعتبار و حیثیت خود دفاع کرده باشد و هم حق تیمی تضییع نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی ملوان در شب قطعی برق

پیروزی ملوان در شب قطعی برق