مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 03:052021-07-04اقتصادي

پایتخت شلوغ در وضعیت قرمز!


دیروز در اولین روز از تعطیلی کسب و کارهای غیر ضروری در شهرهای قرمز 165 جان دیگر راهی قبرستان ها شدند تا تعداد فوتی های کرونایی در ایران به عدد 84 هزار و 702 تن برسد! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، روزنامه ایران درباره تغییر وضعیت مجدد کرونایی در تهران به ارایه گزارشی پرداخت و نوشت: از دیروز همزمان با قرمز شدن 92 شهر کشور تصمیمات جدیدی برای کنترل اوضاع وخیم شیوع ویروس هندی در کشور گرفته شد.

این تصمیمات اما در سیستان و بلوچستان کمی متفاوت تر از دیگر استان ها بود.

بانک ها و اغلب ادارات هم جز آن 30 درصد کاملاً ضروری به صف تعطیلی های همگانی پیوستند تا بلکه در روزها و هفته های آینده که البته قول واکسیناسیون گسترده و بالای 50 سال سن در این استان داده شده کمی از درد و رنج مردم کاسته شود! و این درحالی است که در استان های جنوبی دیگر از جمله هرمزگان هم وضعیت بشدت نگران کننده و بی سابقه توصیف شده و مسئولان محلی از افزایش تعداد فوتی های کرونایی خبر می دهند.

با وجود اینکه هشدارها از آمدن ویروس هندی از مدت ها پیش آغاز شده بود اما ظاهراً ورود غیرقانونی از مرزهای شرقی دلیل این وضعیت شکننده است.

تاکنون 6 میلیون و 451 هزار و 945 دوز واکسن در کشور تزریق شده و با وعده مسئولان طی روزهای اخیر انتطار می رود تا روند کند واکسیناسیون که صدای اعتراض ها را بلند کرده است تندتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایتخت شلوغ در وضعیت قرمز!

پایتخت شلوغ در وضعیت قرمز!