مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 03:102021-07-04پزشكي

مشکلات مقابله با کرونا باید آسیب شناسی شود/توجه به خواست عمومی


فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، مقابله با کرونا را نیازمند توجه به خواست عمومی دانست.

- ، علیرضا زالی، مسئولان روابط عمومی واحدهای تابعه را ذی مدخلان پویایی دانشگاه و صاحبان فرآیند اعلام کرد و گفت: از همان ابتدا زیرساخت ها، نیروی انسانی و التفات مدیریتی در دانشگاه در شرایط مطلوبی قرار داشت و اکنون در یک بازمهندسی جدید تشکیلاتی و عملیاتی در حال حرکت هستیم.

وی، تعاملات مسئولان روابط عمومی را دوسویه و دوجانبه خواند و ادامه داد: تنوع کار در واحدهای روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی به علت دارا بودن وجوه متکثر، عملکرد و وظایف بسیار متفاوتی نسبت به سایر نهادها را رقم زده است.

زالی تصریح کرد: در استراتژی این دوره از ریاست دانشگاه، روابط عمومی ها جایگاه ممتاز و بی بدیلی دارند، در همین راستا سعی می شود با نگاهی واحد و در کنار همگن سازی سیاستگذارانه، فرصت های بیشتری در اختیار این حوزه قرار داده شود.

وی افزود: بحران به ما آموخت بیش از هر زمان دیگری برای تحقق حکمرانی خوب باید از دالان اعتماد عمومی عبور کنیم؛ مؤلفه ای که شالوده اقدامات مدنی است.

زالی با اشاره به بروز نوآوری و خلاقیت و کسب افتخارات برق آسا در حوزه روابط عمومی در سایه بحران ، رنگ باخت و اینرسی موجود، در مسیر متوازن سازی و پوسته اندازی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مقابله با کرونا باید آسیب شناسی شود/توجه به خواست عمومی

مشکلات مقابله با کرونا باید آسیب شناسی شود/توجه به خواست عمومی