مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 03:402021-07-05ورزشي

تثبیت صدرنشینی دلسوختگان قم با گلباران رقیب مشهدی


تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم با پیروزی پرگل در نخستین دیدار از دور برگشت مرحله پایانی فوتسال باشگاه های کشور جایگاه خود در صدر جدول رده بندی را تثبیت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، دیدارهای مرحله نهایی فصل جاری مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور بین 16 تیم در چهار گروه چهار تیمی جریان دارد و در پایان تیم قهرمان هر گروه مستقیما به لیگ دسته اول فوتسال راه می یابد تا در مجموع چهار تیم به دسته بالاتر این رشته صعود کنند.

تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم یکی از تیم های حاضر در گروه دوم مرحله نهایی لیگ است که با تیم های اروم آلیاژ ارومیه، قهرمان مشیر دالکی برازجان و صبای نوین مشهد هم گروه شده و بعد از میزبانی رقبای خود در دور رفت این مرحله، حالا در دور برگشت به میزبانی برازجان با رقبا دیدار می کند.

نماینده فوتسال قم در دیدارهای دور رفت که در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد از سد تیم های قهرمان مشیر دالکی برازجان و صبای نوین مشهد عبور کرد و با تیم اروم آلیاژ ارومیه به تساوی رسید تا این مرحله را با کسب هفت امتیاز و رتبه نخست جدول به پایان برساند.

شروع دیدارهای دور برگشت این مرحله در شهر برازجان نیز با یک نمایش قدرتمند از تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم همراه بود و شاگردان سیدوحید غیاثی در ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تثبیت صدرنشینی دلسوختگان قم با گلباران رقیب مشهدی

تثبیت صدرنشینی دلسوختگان قم با گلباران رقیب مشهدی