مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 03:402021-07-05ورزشي

صید نخستین مدال از کشتی ساحلی ایران / مرد نقره ای تجلیل شد


هیات کشتی استان قم در ادامه موفقیت ها و پیشرفت های خود برای نخستین بار از مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کشور موفق به کسب مدال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، رقابت های کشتی ساحلی قهرمانی ایران طبق برنامه ریزی فدراسیون کشتی در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی شهر انزلی به انجام رسید و کشتی گیران در اوزان مختلف برای کسب مدال های طلا، نقره و برنز این دوره به مصاف یکدیگر رفتند.

فدراسیون کشتی این دوره از مسابقات را با عنوان گرامیداشت دو چهره فقید زنده یاد سیدعلی موسوی و سهیل پرسته برگزار کرد و نوجوانان کشتی گیر در اوزان 50، 60، 70 و 80 کیلوگرم رقابت کردند و مسابقات دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در اوزان 70، 80، 90 و به اضافه 90 کیلوگرم به انجام رسید.

در این دوره از رقابت ها تیم کشتی ساحلی استان قم نیز در هر سه رده نماینده داشت و به ترتیب در رده نوجوانان برای تیم قم در وزن 60 کیلوگرم امید پاداشی، 70 کیلوگرم امید امامی و وزن 80 کیلوگرم ابوالفضل کردلو به میدان رفتند و در رده جوانان به ترتیب محمدامین عماد در 70 کیلوگرم، امیرحسین همایی در 80 کیلوگرم، محمدجواد پوربابا در 90 کیلوگرم و محمدمهدی جلیلی در وزن به اضافه 90 کیلوگرم رقابت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صید نخستین مدال از کشتی ساحلی ایران / مرد نقره ای تجلیل شد

صید نخستین مدال از کشتی ساحلی ایران / مرد نقره ای تجلیل شد