مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 03:502021-07-05فرهنگي

ضرورت تشخیص جشنواره های جعلی و نامعتبر پیش از گذشته


یک پخش کننده بین المللی فیلم معتقد است: رسیدن جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران به جمع جشنواره های مورد تایید اسکار، اهمیت آموزش شیوه درست پخش به ویژه در حوزه فیلم کوتاه و تشخیص و تمیز جشنواره های واقعی و معتبر از جعلی و نامعتبر را برای فیلمسازان و .

- محمد اطبایی در پی راهیابی جشنواره فیلم کوتاه تهران در لیست اسکاری ها مطرح کرد: ضرورت تشخیص جشنواره های جعلی و نامعتبر پیش از گذشته یک پخش کننده بین المللی فیلم معتقد است: رسیدن جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران به جمع جشنواره های مورد تایید اسکار، اهمیت آموزش شیوه درست پخش به ویژه در حوزه فیلم کوتاه و تشخیص و تمیز جشنواره های واقعی و معتبر از جعلی و نامعتبر را برای فیلمسازان و فعالان سینمای کوتاه ضروری تر از قبل کرده است.

محمد اطبایی با تبریک راهیابی جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران به فهرست جشنواره های مورد تایید اسکار به ایسنا گفت: این یک اتفاق خوشایند برای جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران و سینماگرانی است که در این عرصه فعال هستند تا بتوانند در کشور خود از درگاه جشنواره ای معتبر مثل فیلم کوتاه تهران امکان راهیابی به اسکار را کسب کنند.

به نظرم درباره این دستاورد اولین نکته این است که کیفیت جشنواره، اعضای آکادمی را مجاب کرده است که این رویداد را به عنوان درو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تشخیص جشنواره های جعلی و نامعتبر پیش از گذشته

ضرورت تشخیص جشنواره های جعلی و نامعتبر پیش از گذشته