مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 03:552021-07-05اقتصادي

ارائه تسهیلات 4 درصدی به کشت انواع گیاهان دارویی


معاون رییس سازمان و مدیر جهادکشاورزی شهرستان ویژه مرند از ارائه تسهیلات با نرخ چهار درصد به کشت انواع گیاهان دارویی از سوی جهاد کشاورزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مرند، علی صیادی در حاشیه بازدید از مجتمع کشت و صنعت گیاهان دارویی میاب با اشاره به سطح زیرکشت 142 هکتاری گل محمدی در این شهرستان، اظهار داشت: کل تولید این محصول در مرند بالغ بر 552 تن است که قسمتی از آن در مصارف خانگی چون مربا و شربت استفاده می شود و بقیه نیز در چهار واحد تولید عرقیات گیاهی مثل گلاب کیری و اسانس گیری مصرف شده و به بازار عرضه می شود.

وی با بیان این که مرند رتبه سوم تولید و سطح زیرکشت گل محمدی در استان را دارد، ادامه داد: اکنون با مشکل محدودیت صادرات مواجه هستیم، اگر با توجه به برنامه هایی که خواهیم داشت.

معاون رییس سازمان و مدیر جهادکشاورزی شهرستان ویژه مرند افزود: قیمت این محصول امسال بین 18 تا 30 هزار تومان خرید و فروش می شود در حالی که سال گذشته به خاطر بسته بودن تمامی مبانی خروجی، مشتری برای کیلویی 10 هزار تومن پیدا نمی شد.

صیادی در خصوص برنامه های جهاد کشاورزی برای حمایت از این حوزه، اظهار می کند: ارائه تسهیلات با نرخ چهار درصد به کشت انواع گیاهان دارویی از سوی جهاد کشاورزی برای توسعه کشت این گیاهان انجام می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تسهیلات 4 درصدی به کشت انواع گیاهان دارویی

ارائه تسهیلات 4 درصدی به کشت انواع گیاهان دارویی