مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 03:552021-07-05پزشكي

طرح «نذر آب 4» در شهرستان سیریک استان هرمزگان اجرایی می شود


مدیرعامل هلال احمر فارس از اجرای برنامه «نذر آب4» توسط این جمعیت بعنوان استان معین در هرمزگان خبر داد وگفت: در این طرح به بهره برداران خدمات پزشکی و پیراپزشکی خدمات داده می شود.

- شیراز - مدیرعامل هلال احمر فارس از اجرای برنامه نذر آب4 توسط این جمعیت بعنوان استان معین در هرمزگان خبر داد وگفت: در این طرح به بهره برداران خدمات پزشکی و پیراپزشکی خدمات داده می شود.

حسین درویشی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، از ارائه خدمت این جمعیت در قالب طرح ملی نذر آب 4 در استان هرمزگان، شهرستان سیریک افزود: در جریان اجرای این طرح در مرداد ماه سال جاری خدمات آبی شامل سه محور سلامت و بهداشت، معیشت و خدمات عمرانی به بهره وران خدمات پزشکی و پیراپزشکی ارائه می شود.

وی تاکید کرد: تیم داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر فارس در قالب طرح نذر آب با حضور در روستاهای تابعه دهستان بیابان شهرستان سیریک به محرومان خدمات تخصصی اطفال، تخصصی داخلی، پزشک عمومی، تخصصی زنان و مامایی، جراحی، طب سنتی، پاراکلینیکی، خدمات رایگان دارویی، خدمات مشاوره ای و خدمات مشاوره گروهی ارائه خواهند کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس همچنین به خدمت رسانی تیم سحر امور جوانان جمعیت هلال احمر فارس در این طرح اشاره کرد و گفت: فضای دوستدار کودک، ایستگاه نقاشی، فراگیر کلاس های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «نذر آب 4» در شهرستان سیریک استان هرمزگان اجرایی می شود

طرح «نذر آب 4» در شهرستان سیریک استان هرمزگان اجرایی می شود