مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 03:552021-07-05اقتصادي

جزییات و نحوه پرداخت باقیمانده سود سهام عدالت از دیشب


پرداخت باقیمانده سود سهام عدالت از دیشب شروع شد و تا پایان امروز به همه حساب هایی که قبلا هم سود به آن پرداخت شد واریز می شود.

- به نقل از سازمان بورس، محمد علی دهقان دهنوی با اشاره به پرداخت 50 درصد سود سهام عدالت در اسفند ماه سال گذشته که مربوط به عملکرد 36 شرکت سرمایه پذیر سهام عدالت در سال 98 بود، گفت: پرداخت سود شرکت ها به این ترتیب است که بعد از برگزاری مجمع شرکت، سود مشخص می شود و تا 8 ماه بعد از مجمع، شرکت ها موظف هستند سود را به سهامداران پرداخت کنند، برای اینکه این فرایند بتواند به صورت متمرکز انجام شود تصمیم گرفتیم هم سود سهامداران مستقیم عدالت و هم سود سهامداران غیرمستقیم عدالت در شرکت سپرده گذاری مرکزی تجمیع شود و به صورت هماهنگ پرداخت شود.

وی در ادامه افزود: بر اساس همین برنامه زمانی توزیع سود شرکتها، 50 درصد سود که تا قبل از سال جمع شده بود در اسفند ماه پرداخت شد و 50 درصد باقی مانده نیز مقرر شد در اسرع وقت پرداخت شود که متأسفانه بعضی از شرکت های سرمایه پذیر که باید در آن موعد زمانی سود را پرداخت می کردند تأخیر داشتند و به همین خاطر برنامه پرداخت سود به تأخیر افتاد.

دهقان با بیان اینکه از دیشب پرداخت مرحله دوم سود آغاز شده است، گفت: خیلی مایل بودیم که همه 50 درصد باقی مانده سود را پرداخت کنیم، ولی دو اتفاق مانع شد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات و نحوه پرداخت باقیمانده سود سهام عدالت از دیشب

جزییات و نحوه پرداخت باقیمانده سود سهام عدالت از دیشب