مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 04:052021-07-05سياسي

ایمن سازی محیط کار به سبک جوان اردبیلی/ این اختراع جان صدها نفر را نجات می دهد


جوان اردبیلی توانسته دستگاه هشداردهنده سخنگویی را اختراع کند که کاربرد آن در پالایشگاه ها، دکل های انتقال برق، شبکه های برق است و می تواند ضمن ایمن سازی محیط کار، - خبرگزاری فارس ـ اردبیلحامد قادری: ایران اسلامی پر است از استعدادهای جوان، خلاق، مبتکر و صاحب ایده و فکرهایی مبتکرانه که در دنیا بی نظیر بوده و این جوانان با حداقل امکانات، همت بالا، سخت کوشی و اتکا به توان داخلی و علم و دانش خود در راه توسعه علمی کشور گام برداشته و اقدام به ثبت اختراعات خود می کنند و در پی آن به دنبال ایجاد اشتغال برای هم نوعان خود هستند.

اقدامات ستودنی جوانان مبتکر، مخترع و پرتلاش ایرانی سبب رشد و شکوفایی و اعتلای کشور در زمینه های مختلف علمی شده و در شرایط کنونی کشور کمک بسزایی به اقتصاد کشور می کند؛ چرا که در وضعیت کنونی حاکم بر کشور توجه به توان داخلی و استفاده از ظرفیت های کشور برای رفع مشکلات و عبور از تنگناها بسیار حائز اهمیت است.

  یکی از این جوانان مخترع کشورمان، غلامحسین جعفری است که توانسته ایده ذهن خود را به مرحله عمل برساند، اقدامی که می تواند نجات بخش جان هزاران انسان باشد.

این جوان مخترع اردبیلی توانسته ارتباط بین علم و صنعت را به درستی درک کرده و دانش کسب شده خود را در صنعت به مرحله اجرا درآورد و تا مرحله ثبت اختراع و به کارگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی محیط کار به سبک جوان اردبیلی/ این اختراع جان صدها نفر را نجات می دهد

ایمن سازی محیط کار به سبک جوان اردبیلی/ این اختراع جان صدها نفر را نجات می دهد