مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 04:202021-07-05پزشكي

برگزاری وبینار«تجاری سازی ترکیبات دارویی بهروش های زیست فناوری»


انجمن علمی پژوهشکده گیاهان و مواد اولیه دارویی دانشگاه شهید بهشتی، وبینار «تجاری سازی ترکیبات دارویی بهروش های زیست فناوری» را برگزار می کند.

- برگزاری وبینار تجاری سازی ترکیبات دارویی بهروش های زیست فناوری انجمن علمی پژوهشکده گیاهان و مواد اولیه دارویی دانشگاه شهید بهشتی، وبینار تجاری سازی ترکیبات دارویی بهروش های زیست فناوری را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، زیست فناوری در زمینه های مختلف از کشاورزی تا پزشکی و داروسازی، کاربردهای متنوعی دارد.

بیوتکنولوژی در زمینه های مختلف اعم از پزشکی بسیار اهمیت دارد، در پزشکی از این علم برای تسهیل در تولید پروتیین های درمانی و سایر داروهای بیولوژیکی استفاده می شود.

انسولین سنتزی، هورمون های رشد مصنوعی و تست های تشخیصی برای شناسایی بسیاری از بیماری ها، تنها نمونه های کوچکی از کاربردهای مهم بیوتکنولوژی در پزشکی محسوب می شوند.

علاوه بر این، تاکنون کاربردهای فناوری زیستی در بخش های مختلفی مانند صنایع تصفیه آب، حفظ محیط زیست از آلودگی و تولید محصولات کشاورزی بهبود یافته تایید شده است.

در دو دهه اخیر با توجه به اهمیت داروهای حاصل از زیست فناوری و نقش بسیار موثر آن ها در درمان بسیاری از بیماری ها، روند تجاری سازی و فروش این محصولات از رشد چشمگیری در دنیا برخور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری وبینار«تجاری سازی ترکیبات دارویی بهروش های زیست فناوری»

برگزاری وبینار«تجاری سازی ترکیبات دارویی بهروش های زیست فناوری»