مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 04:452021-07-05پزشكي

کرونای «دلتا» در سیستان و بلوچستان


سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه در حالی که هنوز به طور کامل از موج چهارم کرونا خارج نشده بودیم، در آستانه ورود به خیز پنجم کرونا قرار داریم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر سیما سادات لاری در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت پیک پنجم کرونا در کشور، گفت: در حال حاضر تهران و 91 شهرستان دیگر در کشور در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفته اند و با توجه به آغاز صعودی شدن روند بستری در برخی استان ها، بروز موج پنجم کرونا در کشور نزدیک است.

این در حالی است که هنوز به طور کامل از موج چهارم کرونا خارج نشده بودیم و با توجه به شیوع سویه های جهش یافته کرونا به خصوص در استان های جنوب و جنوب شرقی، عدم رعایت مناسب پروتکل های بهداشتی، در آستانه ورود به خیز پنجم کرونا قرار داریم.

حضور تیم واکنش سریع کووید19 در سیستان و بلوچستان وی درباره شرایط بیماری در استان سیستان و بلوچستان نیز گفت: در روزهای گذشته، معاون کل وزارت بهداشت و تیم واکنش سریع کووید 19 در استان سیستان و بلوچستان حاضر شده و وضعیت بیماری در این استان و شرایط بیمارستان ها را بررسی کردند.

روند افزایشی کرونا در سیستان و بلوچستان از فروردین ماه تاکنون لاری ادامه داد: تقریبا از نیمه فروردین ماه 1400 تاکنون شاهد روند افزایشی بیماران سرپایی مبتلا به کرونا در استان سیستان و بلوچستان بودیم و در 5 هفته اخیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونای «دلتا» در سیستان و بلوچستان

کرونای «دلتا» در سیستان و بلوچستان