مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 04:502021-07-05اقتصادي

پیشرفت 70 درصدی تونل کبیرکوه/ 260 میلیارد تومان تاکنون هزینه شده است


بازرس کل استان ایلام با بیان اینکه پروژه تونل کبیرکوه 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: تاکنون حدود 260 میلیارد تومان در قالب قراردادهای مختلف هزینه شده و حداقل حدود 7 هزار میلیارد ریال دیگر اعتبار برای تکمیل و بهره برداری نیاز است.

- مهدی اصلانی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با اشاره به اینکه پیشرفت فیزیکی 70 درصدی تونل کبیرکوه  از نظر بازرسی کل استان قابل تامل و بررسی است، گفت:کارفرمای تونل کبیرکوه میزان پیشرفت ریالی و فیزیکی پروژه را حدود 70 درصد اعلام کرده که از نظر کارشناسان بازرسی، این موارد قابل تامل و بررسی است.

وی افزود: بازرسی کل استان در راستای تمرکز فعالیت های نظارت و بازرسی بر موضوعات و مسائل کلان اساسی، بررسی پروژه های عمرانی با مبالغ کلان و دارای تأخیر در اجرا و بهره برداری را در اولویت رسیدگی قرار داده است.

بازرس کل استان ایلام گفت: هیأت بازرسی اعزامی، بررسی نحوه اجرا و پیشرفت پروژه تونل کبیر کوه همچون سایر پروژه ها از چند جنبه از جمله مباحث فنی، میزان و نحوه پرداخت ها، مدت زمان اجرا و.

مورد بررسی قرار داده و پیشنهادهای اصلاحی توصیه و تذکرات و راهکارهای لازم در زمینه های مختلف به مبادی ذی ربط از جمله اداره کل راه و شهرسازی به عنوان کارفرمای پروژه ارائه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 70 درصدی تونل کبیرکوه/ 260 میلیارد تومان تاکنون هزینه شده است

پیشرفت 70 درصدی تونل کبیرکوه/ 260 میلیارد تومان تاکنون هزینه شده است