مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 04:552021-07-05اقتصادي

جزییات توزیع مرحله دوم سود سهام عدالت


بخش دوم واریز سود سهام عدالت سال 1397 از سال گذشته آغاز شده است و براین اساس مشمولان با توجه به ارزش اولیه سهامی که دارند سود دریافت می کنند.

- بخش دوم واریز سود سهام عدالت سال 1397 از سال گذشته آغاز شده است و براین اساس مشمولان با توجه به ارزش اولیه سهامی که دارند سود دریافت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرحله دوم سود سهام عدالت بابت عملکرد سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 1398 شرکت های سرمایه پذیر شامل 40 درصد و جمعا به مبلغ بیش از 3400 میلیارد تومان به حساب 43 میلیون و 837 هزار و 413 سهامداری که شماره حساب بانکی معتبر در قالب شماره شبا بانکی که قبلا به سازمان خصوصی سازی و یا شرکت سپرده گذاری مرکزی اعلام کرده بودند واریز شد.

البته از مجموع 36 شرکت بورسی و فرابورسی از دو شرکت معدنی و صنعتی گلگهر و پتروشیمی جم به دلیل افزایش سرمایه آنها سود سهام مشمولان دریافت نشد تا مشمولان سهام عدالت از مزایای حق تقدم و سهام جدید ناشی از افزایش سرمایه بهره مند شوند.

همچنین شرکت های مخابرات ایران و گروه مپنا علی رغم پیگیری های متعدد تمام و یا بخشی از سود سهام خود را پرداخت نکرده اند و با محاسبه این دو گروه از باقی مانده سود سهام عدالت به میزان 50 درصد، 40 درصد آن به حساب مشمولان واریز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات توزیع مرحله دوم سود سهام عدالت

جزییات توزیع مرحله دوم سود سهام عدالت