مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 04:552021-07-05سياسي

امنیت پایدار در مرزهای آذربایجان غربی حاکم است


فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی گفت: با توجه به تلاش شبانه روزی مرزبانان، امنیت پایدار در سراسر مرزهای آذربایجان غربی حاکم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سردار یحیی حسین خانی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تعامل قوی بین مرزبانان و مرزنشینان برقرار شده است و مرزبانان غیور همیشه حامی و همیار مرزنشینان و عشایر مناطق مرزی هستند.

وی با اشاره به اینکه مرزبانان همیاران و حامی مرزنشینان و عشایر هستند، تصریح کرد: پویش های همدلی و مواسات در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در جهت کمک به مستضعفین یکی از برنامه های مرزبانی در طول سال بوده و امید است که این موضوع تداوم داشته باشد.

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی افزود: در راستای پروتکل های بین المللی ملاقات های مرزی با کشورهای همسایه در جهت رفع مشکلات فی مابین تشکیل می شود.

فرمانده هنگ مرزی ماکو نیز گفت: با حضور شبانه روزی نیروهای مرزبانی میزان قاچاق در این منطقه مرزی به شدت کاهش پیدا کرده است، امروز این حضور فعالانه سبب شده است که امنیت پایدار در این مناطق برقرار شود.

سرهنگ شیرزاد حاجی زاده حافظت و پاسداری از مرزها را یک وظیفه شرعی و ملی دانست و افزود: امروز مرزبانان با شجاعت و آمادگی کامل از مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محافظت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت پایدار در مرزهای آذربایجان غربی حاکم است

امنیت پایدار در مرزهای آذربایجان غربی حاکم است