مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 04:552021-07-05ورزشي

از سرگیری مجدد فعالیت فوتبال بانوان در خوزستان


معاون بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به ترمیم و بازسازی زمین چمن اختصاصی فوتبال بانوان در ورزشگاه تختی اهواز، از فعالیت مجدد فوتبال بانوان در استان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به ترمیم و بازسازی زمین چمن اختصاصی فوتبال بانوان در ورزشگاه تختی اهواز، از فعالیت مجدد فوتبال بانوان در استان خبر داد.

سکینه ناصری مقدم در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این زمین چمن برای اولین بار به صورت اختصاصی برای بانوان در استان در نظر گرفته شد که در مقطعی نیاز به بازسازی و ترمیم داشت که این مهم با همت مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و نظر مثبت وی به حوزه ورزش بانوان و با رویکرد بهره از ظرفیت و پتانسیل لازم در استان جهت رشد و پیشرفت فوتبال بانوان احیا شد تا مجددا فعالیت این رشته در خوزستان از سر گرفته شود.

وی ادامه داد: در رشته فوتبال، خوزستان دارای بازیکن و مربیان خانم بسیار توانمندی است و پیش از این نیز توانسته ایم هم مربی و هم فوتبالیست های توانمندی را به کشور معرفی کنیم که اکنون نیز شاهد حضور ورزشکاران مان در تیم های ملی فوتبال بانوان در برخی رده ها هستیم.

معاون بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان تاکید کرد: خوزستان می تواند قطب فوتبال بانوان کشور نیز باشد زیرا این استان سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سرگیری مجدد فعالیت فوتبال بانوان در خوزستان

از سرگیری مجدد فعالیت فوتبال بانوان در خوزستان