مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 05:002021-07-05سياسي

آموزش مهارت شغلی به 2300 سرباز سپاه در قم


در بحث مهارت آموزی کارکنان وظیفه، 2300 سرباز توسط سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) استان قم آموزش دیده و برای آنها مدرک صادر گردیده است.

- ایسنا/قم جانشین فرمانده سپاه استان قم گفت: در بحث مهارت آموزی کارکنان وظیفه، 2300 سرباز توسط سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) استان قم آموزش دیده و برای آنها مدرک صادر گردیده است.

سرهنگ محمد رضا موحد جانشین فرمانده سپاه امام علی این ابیطالب (ع) استان قم در جمع خبرنگاران در قم با اشاره به بحث مهارت آموزی کارکنان وظیفه گفت: با توجه به تاکیدات مکرر فرمانده معظم کل قوا که فرمودند: حضور سربازان را در پادگان ها هدفمند کنید یعنی صرفا این نباشد که تیراندازی و نگهبانی یاد بگیرند؛ واقعاً بتوانند کار یاد بگیرند، اگر این امربتواند انجام بگیرد کار خیلی بزرگی است.

وی ادامه داد: بر اساس تدبیر رهبر معظم انقلاب امسال سال سوم است که بحث مهارت آموزی را در نیروهای مسلح و سپاه انجام می دهیم و هدفهای اصلی این برنامه یکی غنی سازی سربازی و ایجاد جذابیت و شادابی و همچنین ایجاد حس آرامش و امید به آینده و دوران پس از خدمت است و دیگری هدایت این ظرفیت بزرگ به سمت توسعه و اشتغال زایی و کسب و کار جوانان در آینده میباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مهارت شغلی به 2300 سرباز سپاه در قم

آموزش مهارت شغلی به 2300 سرباز سپاه در قم