مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 05:002021-07-05اقتصادي

مرحله دوم سود سهام عدالت واریز شد


شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با انتشار اطلاعیه ای، جزییات توزیع مرحله دوم سود سهام عدالت را اعلام کرد و گفت: 3400 میلیارد تومان به حساب 43 میلیون و 837 سهامدار واریز شد.

- به نقل از شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: مرحله دوم سود سهام عدالت بابت عملکرد سال مالی منتهی به 1398.

12.

29 شرکت های سرمایه پذیر شامل 40 درصد و جمعاً به مبلغ بیش از 3,400 میلیارد تومان به حساب 43 میلیون و 837 هزار و 413 سهامداری که شماره حساب بانکی معتبر در قالب شماره شبای بانکی که قبلاً به سازمان خصوصی سازی و یا شرکت سپرده گذاری مرکزی اعلام کرده بودند، واریز گردید.

لازم به ذکر است، از مجموع 36 شرکت بورسی و فرابورسی، از دو شرکت معدنی و صنعتی گل گهر و پتروشیمی جم به دلیل افزایش سرمایه آنها، سود سهام مشمولان دریافت نشد تا مشمولان سهام عدالت (هر دو روش مستقیم و غیر مستقیم)، از مزایای حق تقدم و سهام جدید ناشی از افزایش سرمایه بهره مند شود.

همچنین بدین وسیله اعلام می دارد، شرکت های مخابرات ایران و گروه مپنا علی رغم پیگیری های متعدد متأسفانه تمام یا بخشی از سود سهام خود را پرداخت نکرده اند و با محاسبه این دو گروه که توضیحات آن ها ارائه شد، از باقی مانده سود سهام عدالت به میزان 50 درصد؛ 40 درصد آن به حساب مشمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله دوم سود سهام عدالت واریز شد

مرحله دوم سود سهام عدالت واریز شد