مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 05:002021-07-05ورزشي

به دنبال اقدامی ریشه ای در ورزش هرمزگان بودیم/باید شوک مثبت وارد کنیم


مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان گفت: به طور حتم تاسیس این شرکت منشا خیر و منفعت برای کل ورزش استان در سراسر هرمزگان می شود و حمایت خود از تیم های موجود را قطع نخواهیم کرد هرچند این امر نباید سبب آن شود که دیگر باشگاه ها خود از درآمدزایی غافل شوند.

- ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان گفت: به طور حتم تاسیس این شرکت منشا خیر و منفعت برای کل ورزش استان در سراسر هرمزگان می شود و حمایت خود از تیم های موجود را قطع نخواهیم کرد هرچند این امر نباید سبب آن شود که دیگر باشگاه ها خود از درآمدزایی غافل شوند.

محمد باقر کشفی در گفت و گو با ایسنا، افزود: از مدت ها قبل استاندار هرمزگان به دنبال اقدامی زیرساختی در حمایت از ورزش بود که این امر ماندگار باشد و تا سال های سال سبب خیر و منفعت برای ورزش به ویژه در بخش حرفه ای باشد.

وی با بیان اینکه پس از برگزاری جلسات متعدد سرانجام به این نتیجه رسیدیم تا با تأسیس یک شرکت فرهنگی ورزشی بتوانیم چتر حمایتی خود را بر ورزش هرمزگان بگسترانیم، اظهار کرد: با بررسی اساسنامه ها متعدد شرکت های ورزشی چون فولاد خوزستان، فولاد مبارکه اصفهان و .

سرانجام با توجه به ظرفیت های استان هرمزگان اساسنامه ای نیز تهیه و به تصویب رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال اقدامی ریشه ای در ورزش هرمزگان بودیم/باید شوک مثبت وارد کنیم

به دنبال اقدامی ریشه ای در ورزش هرمزگان بودیم/باید شوک مثبت وارد کنیم