مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 05:352021-07-05اقتصادي

خاموشی ها تا آخر تابستان ادامه دارد/مردم صرفه جویی کنند


مدیر شرکت توزیع برق استان البرز با بیان اینکه مصرف در کشور به بیش از 65 هزارمگاوات رسید که 18 درصد بیشتر از توان تولیدی کشور است، گفت: کسری تولید برق بین تمام استان های کشور تقسیم و سهمیه خاموشی استان ها مشخص شد که استان البرز هم بی بهره نماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، تداوم خاموشی های در استان البرز، عدم برنامه ریزی و ناهماهنگی در اعلام خاموشی ها توسط شرکت توزیع  برق استان، البرزی ها را کلافه کرده  و در پی آن قطعی های چندساعته آب، اختلال در سیستم تلفن های همراه، امور خدماتی، درمانی و غیره ، آن هم بدون اعلام و اطلاع قبلی صدای اعتراضشان  را درآورده است.

  خاموشی های البرز  در برخی مناطق به 6 ساعت به صورت مستمر و در برخی دیگر به دو مرحله 2 تا 3 ساعته  رسیده، در حالیکه در برخی مناطق دیگر خاوشی اتفاق نمی افتد و این امر خاطر مردم را مکدر کرده است.

   رشد مصرف و کمبود آب تولید برق را مختل کرد رامین فرج، مدیر شرکت توزیع برق استان البرز در این خصوص به با خبرنگار فارس در کرج،  گفت: با توجه به اینکه تراز بین تولید و مصرف برق به هم خورد و روز گذشته مصرف در کشور  به بیش از  65 هزارمگاوات رسید که از این میزان 12 هزار مگاوات معادل  18 درصد، بیش از توان تولید برق در نیروگاه های کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاموشی ها تا آخر تابستان ادامه دارد/مردم صرفه جویی کنند

خاموشی ها تا آخر تابستان ادامه دارد/مردم صرفه جویی کنند