مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 05:502021-07-05اقتصادي

تولید 24 هزار تن محصولات کشاورزی در کشت و صنعت مغان


مدیرعامل کشت و صنعت و دامپروری مغان از تولید 24 هزار و 700 تن محصولات متنوع کشاورزی در مجتمع کشت و صنعت و دامپروری مغان خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل کشت و صنعت و دامپروری مغان از تولید 24 هزار و 700 تن محصولات متنوع کشاورزی در مجتمع کشت و صنعت و دامپروری مغان خبر داد.

محسن زاده 14 تیر در جریان بازدید از روند تولید محصولات متنوع کشاورزی در بخش زراعت در کشت و صنعت مغان اظهار کرد: امروز نقطه پایانی برداشت محصولات پاییزی در کشت و صنعت مغان بود که با تلاش یک ماهه تمامی دست اندرکاران موفق شدیم با یک رشد 50 درصدی تولیدات بیشتری را به رغم شرایط سخت خشکسالی و بارش های کم در کشت و صنعت مغان شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: با تلاشی که کارشناسان حوزه زراعت در کنار عملیات به زراعی، کوددهی به موقع، تأمین نهاده ها و همچنین استفاده از روش های نوین آبیاری انجام دادند، ما در کشت و صنعت مغان با افزایش راندمان تولید در بخش محصولات زراعی روبه رو شدیم.

مدیرعامل کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: با وجود اینکه در مناطق مختلف استان با وقوع خشکسالی و کاهش بارندگی ها میزان تولید محصولات کاهش یافته بود اما در کشت و صنعت مغان افزایش بی سابقه راندمان تولید را به ویژه در غلات شاهد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 24 هزار تن محصولات کشاورزی در کشت و صنعت مغان

تولید 24 هزار تن محصولات کشاورزی در کشت و صنعت مغان