مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 06:202021-07-05اجتماعي

سیستان و بلوچستان همچنان در شرایط بحرانی قرار دارد


مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: وضعیت شهرهای سیستان و بلوچستان همچنان در شرایط بحرانی و قرمز قرار دارد و تمامی محدودیت های وضعیت قرمز به قوت خود باقی است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: وضعیت شهرهای سیستان و بلوچستان همچنان در شرایط بحرانی و قرمز قرار دارد و تمامی محدودیت های وضعیت قرمز به قوت خود باقی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علیرضا شهرکی اظهارکرد: ابتلا به ویروس کرونا همچنان در این استان بالا بوده ولی با تعطیلی های چند روز اخیر و همراهی مردم امید می رود در هفته آینده وضعیت بهتری داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه ممنوعیت تردد درون شهری در ساعات 22 تا سه شب برقرار است افزود: شهروندان سعی کرده در سطح شهر جز در موارد ضروری حضور نداشته باشند و تمامی پروتکل های بهداشتی مثل ماسک، دستکش و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در مرزها محدودیت های سختگیرانه ای برای مقابله با ویروس کرونا اتفاق افتاده خاطرنشان کرد: ترددهای مرزی به مرز صفر رسیده مگر در بخش های تجارت که آن هم با کنترل های کامل در جدار مرز داخل خاک کشورمان و با منفی شدن تست کرونای تجار و رانندگان انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان همچنان در شرایط بحرانی قرار دارد

سیستان و بلوچستان همچنان در شرایط بحرانی قرار دارد