مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 06:402021-07-05سياسي

استقبال مردم و نهادها از طرح امام محله در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویر احمد از استقبال مردم و نهادها از طرح امامت محله در این استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سید رضا افتخاری گفت: اهالی مساجد وقتی کارایی بیشتری را از امامان محله شاهد باشند، رضایتمندی آنها ارتقا می یابد؛ نهادها احساس می کنند حلقه گمشده خود را در طرح امامت محله یافته اند.

وی گفت: از زمانی که صحبت از این طرح بر سر زبان ها افتاده است شاهد استقبال از آن از جانب روحانیون و همه افرادی هستیم که به نوعی با مسجد و ائمه جماعات مرتبط هستند.

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان بیان کرد: طرح امام محله سبب شد تا احساس هویت به امامان جماعات برگردد و این به سبب ارتقایی است که در جایگاه خدمت به مردم یافته اند و همین موجبات خرسندی این قشر را فراهم کرده است؛ این نقطه امیدی برای این عزیزان شد و نقشه راهی است تا بتوانند در جایگاهی که هستند مؤثرتر واقع شوند.

وی تصریح کرد: اهالی مسجد وقتی کارایی بیشتری از امام محله ببینند موجبات رضایت آنها فراهم می شود؛ بنابراین مسجدی ها هم به این طرح به عنوان یک نقشه راه نگاه می کنند؛ نهادهای دیگر هم که توضیحاتی در خصوص طرح می شنوند احساس می کنند حلقه گمشده ای که به دنبال آن بوده اند در این طرح یافت می شود و می تواند حلال بسیاری از معضلات و مشکلات باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال مردم و نهادها از طرح امام محله در کهگیلویه و بویراحمد

استقبال مردم و نهادها از طرح امام محله در کهگیلویه و بویراحمد