مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 06:402021-07-05پزشكي

عده ای در سیستان و بلوچستان بلوا می کنند/حداقل 400 تخت خالی در استان داریم


وزیر بهداشت با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه مبارزه با کرونا در موج چهارم این بیماری و مقایسه وضعیت رسیدگی به بیماران در ایران با سایر کشورها، - در عین حال درباره مباحث مطرح درباره برخی اظهارات مبنی بر اوضاع نامناسب در سیستان و بلوچستان گفت: اکنون که عده ای در سیستان و بلوچستان بلوا می کنند، حداقل 300 تا 400 تخت خالی در سیستان و بلوچستان داریم و آنلاین می بینیم و رصد می کنیم.

یک روز گرد و خاک ها می خوابد و باران و لطافت، فضای واقعیت را نشان خواهد داد که چه بود و گروهی چه کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعید نمکی در سی و پنجمین آیین پویش ره سلامت و افتتاح بزرگترین مجتمع خوابگاهی دانشجویی کشور و پروژه های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، ضمن تشکر از همه دست اندکاران و دستگاه هایی که در مدیریت کرونا کمک می کنند، گفت: همچنین از همه رسانه ها چه آن هایی که به ما محبت کردند و چه آن هایی که از ما انتقاد کردند، تشکر می کنیم.

یک کشور در حال توسعه و پیشرفته کشوری است که رسانه های پویا داشته باشد و این رسانه ها همیشه نباید از ما تعریف کنند، بلکه انتقاد هم باید انجام دهند.

اما مرز بین تخریب و انتقاد را باید به گونه ای تعریف کنیم که در حین یک عملیات گسترده علیه یک دشمن، روحیه سربازان این خطه را آسیب نزنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عده ای در سیستان و بلوچستان بلوا می کنند/حداقل 400 تخت خالی در استان داریم

عده ای در سیستان و بلوچستان بلوا می کنند/حداقل 400 تخت خالی در استان داریم