مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 06:502021-07-05سياسي

جریان تکفیری مانند یک قیچی عمل می کند


علت خیزش و کثرت رسانه های تکفیری، اسلام عزیز است چراکه دین رحمت و ناجی نهایی است و آنها می خواهند این قدرت را خاموش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه خبری تحلیلی رادیو گفت وگو؛ محمدصادق عرب، کارشناس مسائل رسانه و مدیرمسئول سایت خبری تحلیلی تابناک با حضور در برنامه چشم سوم درباره ماهیت و مشی رسانه تکفیری علیه جمهوری اسلامی ایران گفتگو کرد.

وی، خوارج در صدر اسلام را نمونه ای از جریان تکفیری دانست و عنوان کرد: جریان تکفیری با نگاه ظاهری به دین و عدم توجه به ریشه ها و اصول در طول تاریخ وجود داشته است و حتی در اوایل انقلاب هم گروهک فرقان با همان اندیشه ها وجود داشتند که آیت الله مطهری را به شهادت رساندند.

این کارشناس رسانه در پاسخ به پرسش مجری رادیو گفت وگو مبنی بر این که جریان تکفیری در تقسیم بندی شیعه و سنی کجا قرار می گیرد، توضیح داد: این اندیشه مانند یک قیچی عمل می کند که یک تیغه آن سمت تشیع و تیغه دیگر آن به سوی اهل تسنن است.

* تولید نفرت اصلی ترین هدف رسانه های تکفیری عرب با تاکید بر این که اختلافات مذهبی هیچگاه به افتراق نمی رسد، اظهار کرد: تفرقه ای که همیشه در این جریانات از آن سخن می گویند، بر موج آن سوار می شوند و خون های زیادی برای آن ریخته می شود نمی تواند ریشه در اختلاف داشته باشد و باید دلایل آن را در جای دیگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان تکفیری مانند یک قیچی عمل می کند

جریان تکفیری مانند یک قیچی عمل می کند