مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 07:052021-07-05اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه میدان اتریش در خط 10 مترو


حفاری ایستگاه میدان اتریش در منطقه 22 تهران وارد مرحله شروع عملیات اجرایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهندس محمود یوسفی مجری خط 10 مترو با اعلام این مطلب افزود: قطعه نخست خط 10 مترو تهران به طول 14500 متر در بخش حدفاصل میدان دریاچه شهدای خلیج فارس تا میدان کتاب خلاصه می شود که در فاز نخست آن، جمعاً 3 ایستگاه ساخته خواهد شد.

به دنبال آماده شدن نقشه های اجرایی و در فاصله کمتر از 2 ماه از آغاز رسمی عملیات اجرایی احداث ایستگاه میدان دریاچه شهدای خلیج فارس، حفاری های اولیه ایستگاه میدان اتریش نیز شروع شده است و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری به تراز سکوی ایستگاه برسیم.

مجری خط 10 در ادامه صحبت های خود افزود: در ادامه راه، عملیات اجرایی ایستگاه های میدان کوهسار که با خط 6 ایستگاه تقاطعی دارد و میدان کتاب را که با خط 7 ارتباط پیدا خواهد کرد پیش رو خواهیم داشت که امیدواریم با تأمین به موقع منابع مالی لازم، بتوانیم بدون وقفه و طبق برنامه زمان بندی اولیه، پروژه را پیش ببریم.

یوسفی در پایان به این نکته اشاره کرد که در بهترین حالت ممکن، ساخت قطعه نخست خط 10 و 3 ایستگاه مدنظر برای فاز نخست آن 4 سال زمان نیاز دارد و اینها همه در شرایطی است که منابع مالی پروژه با کمترین تأخیر زمانی محقق شود تا وقفه ای در کار دستگاه حفار مکانیزه و همچنین عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه میدان اتریش در خط 10 مترو

آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه میدان اتریش در خط 10 مترو