مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 07:152021-07-05اقتصادي

کشف 300 میلیارد کالای قاچاق در خوزستان/ 6 قاچاقچی دستگیر شدند


فرمانده مرزبانی خوزستان از توقیف یک فروند شناور تجاری و کشف 300 میلیارد ریالی کالای قاچاق توسط مرزبانان این استان خبر داد.

- سردار لطفعلی پاک باز در گفت وگو با برای مبارزه قاطعانه با مخلان اقتصادی و حمایت از تولید داخلی در سال جدید، مجموعه مرزبانی استان خوزستان با ایجاد تعامل سازنده با نهادهای امنیتی و انتظامی، سایر ادارات، سازمان های دولتی و همچنین مرزنشینان تمام تلاش خود را برای مبارزه با پدیده شوم قاچاق، ایجاد و استمرار امنیت پایدار و همچنین پاسداری از قلمرو سرزمینی ایران اسلامی در جنوب غرب کشور به کار گرفته است.

وی افزود: در همین راستا مأموران در آب های شمالی خلیج همیشه فارس با اشرافیت اطلاعاتی و رصد لحظه ای، ایجاد گشت های مستمر دریایی و کنترل شناورهای عبوری روز گذشته ضمن دستگیری 6 قاچاقچی موفق شدند که یک فروند شناور باری حامل کالای قاچاق را متوقف کنند.

فرمانده مرزبانی خوزستان تصریح کرد: مأموران این فرماندهی مستقر در پاسگاه شناور خور زهره از توابع پایگاه دریابانی ماهشهر با انجام ساعت ها کار اطلاعاتی و عملیاتی برنامه ریزی شده موفق شدند تا یک فروند شناور تجاری حمل کالای قاچاق را که از کشورهای حوزه خلیج همیشه فارس به مقصد بندر سجافی در حرکت بود را شناسایی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 300 میلیارد کالای قاچاق در خوزستان/ 6 قاچاقچی دستگیر شدند

کشف 300 میلیارد کالای قاچاق در خوزستان/ 6 قاچاقچی دستگیر شدند